ADIYAMAN İL ÖZEL İDARESİ
RUHSAT VE DENETİM MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMETLERİ STANDARTLAR TABLOSU
S.NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ |
|
1 |
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi (I.Sınıf Gayrisıhhî Müessese Ruhsatı Verilmesi ) |
1 |
Başvuru Formu |
7 (Yedi) Gün |
2 |
Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise ticaret sicil gazeteci, imza sirküleri ve oda kayıt belgesi, tapu fotokopisi, kiracı ise kira kontratosu |
|||
3 |
Sağlık koruma bandının işaretlendiği imarca tasdikli vaziyet planı |
|||
4 |
Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak tedbirlere ait, kirleticilerin nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporları |
|||
5 |
Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu |
|||
6 |
ÇED olumlu belgesi veya "ÇED gerekli değildir" belgesi |
|||
7 |
Yangın ve patlamalar için gerekli önlemlerin alındığına dair itfaiye raporu |
|||
8 |
Sorumlu müdür sözleşmesi |
|||
9 |
Emisyon izni |
|||
10 |
Deşarj izni |
|||
11 |
Karayolu kenarındaki işyerleri için yol geçiş izin belgesi |
|||
12 |
İşletme Belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından alınacak) |
|||
13 |
Yapı kullanma izin belgesi |
|||
14 |
Tabip sözleşmesi (Devamlı olarak en az 50 işçi çalıştıran işyerleri için) |
|||
15 |
Tehlikeli atıklarla ilgili lisansa tabi ise belgesi |
|||
16 |
Açılma İzin Raporu |
|||
2 |
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi ( 2.ve 3. Sınıf Gayrisıhhî Müessese Ruhsatı Verilmesi ) |
1 |
Başvuru Formu |
5 (Beş) Gün |
2 |
Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise ticaret sicil gazeteci, imza sirküleri ve oda kayıt belgesi, tapu fotokopisi, kiracı ise kira kontratosu |
|||
3 |
Sağlık koruma bandının işaretlendiği imarca tasdikli vaziyet planı |
|||
4 |
Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak tedbirlere ait, kirleticilerin nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporları |
|||
5 |
Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu |
|||
6 |
ÇED olumlu belgesi veya "ÇED gerekli değildir" belgesi |
|||
7 |
Yangın ve patlamalar için gerekli önlemlerin alındığına dair itfaiye raporu |
|||
8 |
Sorumlu müdür sözleşmesi |
|||
9 |
Emisyon izni |
|||
10 |
Deşarj izni |
|||
11 |
Karayolu kenarındaki işyerleri için yol geçiş izin belgesi (Başvuru esnasında istenilmeyecektir. Ancak iş yerinde bulundurulması zorunludur.) |
|||
12 |
İşletme Belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından alınacak) |
|||
13 |
Yapı kullanma izin belgesi |
|||
14 |
Tabip sözleşmesi (Devamlı olarak en az 50 işçi çalıştıran işyerleri için) |
|||
15 |
Tehlikeli atıklarla ilgili lisansa tabi ise belgesi |
|||
3 |
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi ( Madencilik Faaliyetleri için Gayrisıhhî Müessese Ruhsatı Verilmesi ) |
1 |
Başvuru beyan formu |
5 (Beş) Gün |
2 |
Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise şirket sözleşmesi ve imza sirküleri |
|||
3 |
Tapu senedi, kiracı ise kira sözleşmesi |
|||
4 |
Tesisin bulunduğu yeri gösteren onaylı plan (sağlık koruma bandı mesafeleri işlenmiş) |
|||
5 |
Çevre kirlenmesini önleyici tedbirler hakkında proje ve açıklama raporu
|
|||
6 |
Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporları |
|||
7 |
Bayilik sözleşmesi |
|||
8 |
İtfaiye raporu (İlgili belediyeden) |
|||
9 |
İşletme belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından) |
|||
10 |
Karayolu kenarındaki işyerleri için yol geçiş izin belgesi (Başvuru esnasında istenilmeyecektir. Ancak iş yerinde bulundurulması zorunludur.) |
|||
11 |
Deşarj izni (araç yıkaması olanlar için) |
|||
12 |
Emisyon izin belgesi (İl Çevre ve Orman Müdürlüğünden) |
|||
13 |
Yapı kullanma izin belgesi |
|||
14 |
Güvenlik açısından uygunluk belgesi (jandarma) |
S.NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ |
|
4 |
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi ( Madencilik Faaliyetleri için Gayrisıhhî Müessese Ruhsatı Verilmesi |
1 |
Başvuru beyan formu |
5 (Beş) Gün |
2 |
Gerçek ve veya tüzel kişilik evrakları |
|||
3 |
Vaziyet planı |
|||
4 |
Maden ruhsatı |
|||
5 |
MİGEM tetkik heyet raporu |
|||
6 |
ÇED |
|||
7 |
Birinci sınıf GS Müesseseler için sağlık koruma bandı işaretli faaliyet gösterir harita |
|||
8 |
Yangın ve patlatmalar için gerekli önlemlerin alınacağına dair taahütmame |
|||
9 |
Sorumlu müdür sözleşmesi (1. sınıf için ) |
|||
10 |
Gerekiyorsa emisyon izni |
|||
11 |
Gerekiyorsa deşarj izni |
|||
12 |
İşletme belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından) |
|||
13 |
Karayolu kenarındaki işyerleri için yol geçiş izin belgesi (Başvuru esnasında istenilmeyecektir. Ancak iş yerinde bulundurulması zorunludur.) |
|||
5 |
Sıhhi Müesseselere Ruhsat Verilmesi |
1 |
Başvuru beyan formu |
Aynı Günde |
2 |
İkametgah |
|||
3 |
Gerçek ve/veya Tüzel Kişiliğe Ait Evraklar |
|||
4 |
Vaziyet planı veya kroki |
|||
5 |
Oda kayıt belgesi |
|||
6 |
Kat Mülkiyeti Kanununa tabi ise alınması gereken izin belgesi |
|||
7 |
Özel yapı şeklini gerektiren işyeri ise izin belgesi |
|||
8 |
Ustalık belgesi |
|||
9 |
İtfaiye raporu gerektiren işyeri ise itfaiye raporu |
S.NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ |
|
6 |
Umuma Açık Eğlence ve İstirahat Yerleri Ruhsatlarının Verilmesi |
1 |
Başvuru beyan formu |
7 (Yedi) Gün |
2 |
İkametgah |
|||
3 |
Gerçek ve/veya Tüzel Kişiliğe Ait Evraklar |
|||
4 |
Vaziyet planı veya kroki |
|||
5 |
Oda kayıt belgesi |
|||
6 |
Kat mülkiyeti Kanununa tabi ise alınması gereken izin belgesi |
|||
7 |
Özel yapı şeklini gerektiren işyeri ise izin belgesi |
|||
8 |
Ustalık belgesi |
|||
9 |
İtfaiye raporu gerektiren işyeri ise itfaiye raporu |
|||
10 |
Gerekirse Mesul Müdür Sözleşmesi |
|||
7 |
Yer Seçimi ve Tesis Kurma İzni |
1 |
Başvuru formu |
7 (Yedi) Gün |
2 |
Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise ticaret sicil gazetesi, imza sirküleri ve oda kayıt belgesi,tapu fotokopisi, kiracı ise kira kontrat’osu |
|||
3 |
İşletmenin kurulacağı yeri gösteren plan örneği |
|||
4 |
Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak tedbirlere ait, kirleticilerin nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporları |
|||
5 |
Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu |
|||
6 |
ÇED olumu belgesi veya "ÇED gerekli değildir" belgesi |
|||
8 |
I (a) Grubu Maden İşletme Ruhsatı (Hazine Arazileri İçin) |
1 |
Müracaat formu |
Kurum görüşlerinin tamamlanmasına ve İl Encümen toplantısına bağlı olarak 30-60 Gün |
2 |
Harita |
|||
3 |
Mülkiyet durum belgesi |
|||
4 |
Adres bildirim taahhütnamesi |
S.NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ |
|
9 |
I (a) Grubu Maden İşletme Ruhsatı (Özel Mülkiyet Arazileri İçin) |
1 |
Müracaat formu |
Kurum görüşlerinin tamamlanmasına göre 20-35 Gün |
2 |
Harita |
|||
3 |
Mülkiyet durum belgesi |
|||
4 |
Adres bildirim taahhütnamesi |
|||
10 |
Kamu kurum ve kuruluşlarının yapacakları yol, köprü, gölet, liman, baraj gibi projelerin inşasında kullanılacak yapı ve inşaat hammaddeleri üretim izini verilmesi |
1 |
Talep yazısı |
30 (Otuz) Gün |
2 |
Kamu Kurum ve Kuruluşlarının yapı hammaddesi talep formu |
|||
11 |
Jeotermal Kaynak ve Doğal Mineralli Su Ruhsatı |
1 |
1/25000 ölçekli pafta ve koordinatlar |
MİGEM’in onayına bağlı olarak 30-45 GÜN |
2 |
Arama Projesi |
|||
3 |
Başvuru beyan formu
|
|||
4 |
Gerçek ve/veya tüzel kişiliğe ilişkin evraklar (Adres, TC kimlik no, Vergi Dairesi ve No- Banka adı ve hesap no- tel-faks) |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri |
|
İkinci Müracaat Yeri |
||
Adı Soyadı |
A.Bahattin YETİŞ |
|
Adı Soyadı |
Sami IŞIK |
Unvan |
Ruhsat ve Denetim Müdürü |
|
Unvan |
Genel Sekreter |
Adres |
Adıyaman İl Özel İdaresi |
|
Adres |
Adıyaman İl Özel İdaresi |
Tel |
(416) 216 11 67 Dâhili 125 |
|
Tel: |
(416) 225 04 84 - 225 04 85 |
Faks |
(416) 213 53 96 |
|
Faks |
(416) 225 04 90 |
E-Posta |
|
E-Posta |
sami.isik@icisleri.gov.tr |