• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Adıyaman Valiliği
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Adıyaman İl Özel İdaresi
T.C. Adıyaman İl Özel İdaresi
T.C. Adıyaman İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Stratejik Plan Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareleri İl Genel Meclisi İl Encümeni Etik Komisyonu Kamu Hizmet Standartları BİLGİ EDİNME
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme Hizmet Envanteri
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Komisyon Raporları İmar Planları Askı İlanları İhaleler Performans Programı Bütçe
  • İLETİŞİM
°C
3
Mart2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Stratejik Plan
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareleri
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
    • Etik Komisyonu
    • Kamu Hizmet Standartları
    • BİLGİ EDİNME
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
    • Hizmet Envanteri
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Komisyon Raporları
    • İmar Planları Askı İlanları
    • İhaleler
    • Performans Programı
    • Bütçe
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Stratejik Plan
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
  • İlçe Özel İdareleri
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
  • Etik Komisyonu
  • Kamu Hizmet Standartları
  • BİLGİ EDİNME

Mali Hizmetler Müdürlüğü

 
 
MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
 
 
Abdulkadir KARAKUŞ
Mali Hizmetler Müdürü
 
 
Öz Geçmiş:
        01.02.1966 tarihinde Adıyaman ili Samsat ilçesinde doğdu. İlk ve orta öğrenimimi Samsat'ta yaptı, lise öğrenimimi ise Gölbaşı ilçesinde yaptı. 1990 yılında  Samsat Belediyesinde Memur olarak göreve başladı. 1997 yılında boşalan Hesap İşleri Müdürlüğüne vekaleten, 1999 yılında aynı göreve asaleten atandı. 2009 da Adıyaman İl Özel İdaresi'ne naklen atandı ve 2017 yılı Temmuzunda Mali Hizmetler Müdürlüğü'ne vekaleten 2018 Kasım ayında asaleten atandı ve aynı görevde devam etmektedir. Evli ve 5 çocuk babasıdır.

Görev Tanımı:  
        5018 sayılı Kanunun 60.maddesinde belirtilen;
Bütçeyi hazırlamak, izleyen iki yılın bütçe tahminlerini yapmak, bütçe kayıtlarını tutmak.
Bütçe ilke ve esasları çerçevesinde, ayrıntılı harcama programı ve hizmet gereksinimleri dikkate alınarak, ödenek gönderme belgelerini düzenlemek.
Harcama yapılması ve gelir elde edilmesine ilişkin mali işlemleri yürütmek.
Bütçe uygulama sonuçlarına ilişkin verileri toplamak, değerlendirmek ve bunların raporlanmasını sağlamak.
İdarenin bütçe kesin hesabını hazırlamak.
Stratejik plan ve performans programlarının hazırlanmasını koordine etmek ve sonuçlarının konsolide edilmesi çalışmalarını yürütmek.
İdarenin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin kayıtları tutmak.
Mali kanunlar ile ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda harcama yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak, 
Muhasebe kayıtlarının bilgisayar ortamında tutulması.
Muhasebe raporlarının alınması.
Muhasebe iş ve işlemlerinin arşivlenerek denetime hazır halde bulundurulması.
İl Özel İdaresi harcama birimleri tarafından hazırlanan birim faaliyet raporlarını da esas alarak idarenin faaliyet raporunu hazırlamak.
İlçe Özel İdarelerinin aylık hesaplarını kontrol ederek varsa eksikliklerinin giderilmesini sağlayıp, hesap denetimlerini gerçekleştirmek.
İl Özel İdaresinin Performans Planının hazırlanmasını koordine etmek, uygulama sonuçlarını izlemek ve İdare Performans Raporunu hazırlamak.
İl Özel İdaresinin, diğer idareler nezdinde takibi gereken malî iş ve işlemlerini
Yürütmek ve sonuçlandırmak.
Malî Kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda üst yöneticiye gerekli bilgileri sağlamak ve danışmanlık yapmak.
Ön malî kontrol faaliyetini yürütmek.
İç kontrol sisteminin kurulması, standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında çalışmalar yapmak.
Yılsonu Bakiye ödeneklerin iptal ve devir işlemlerinin yapılması.
Gerektiğinde Ek Ödenek verilmesi ile ilgili çalışmaların yapılması.
Tahsisi mahiyetteki ödeneklerin İdare Bütçesine gelir-gider kaydının yapılması.
Kanunlar gereği bütçeden ayrılan payların ilgili kurumlara gönderilmesi.
Banka iş ve işlemleri ile takip ve kontrolü.
Vergi Daireleri, Sigorta ve Emekli Sandığına kesintilerin ödenmesi.
Kişi ve Kurumlara ait Emanetlerle ilgili iş ve işlemlerinin yapılması.
Yüklenicilere ait İcra ve Sayıştay ilamlarının takibi.
İdarenin diğer birimleri tarafından tarhiyat ve tebligatı yapılmış Alacaklarının tahakkuk kayıtları ve tahsiline ait iş ve işlemler.
Muhtar maaşlarına ait ödeneklerin takip ve kontrolünün yapılması.
Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer nitelikteki diğer iş ve işlemlerin yapılması.
Muhasebe Yetkilisi Görevlerinin yerine getirilmesi, Bütçe hazırlanması, Stratejik Plan Hazırlanması, Performans Programı Hazırlanması, Faaliyet Raporlarının Hazırlanması ve 5018 Sayılı Kanunla verilen görevler. 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
Alitaşı Mahallesi Atatürk Bulvarı 144/1
4162250484