DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
|
![]() |
Mustafa GÜLEÇ
Destek Hizmetleri Müdürü
|
Öz Geçmiş:
Adıyaman ili Gölbaşı ilçesinde doğdu. İlkokul, ortaokul ve lise öğrenimini Gölbaşı ilçesinde tamamladı. Erciyes Üniversitesi Makine Teknikerliği bölümünü bitirdikten sonra 1998 yılında Adıyaman ili Gölbaşı ilçesi Gölbaşı Belediye Başkanlığında göreve başladı. Gölbaşı Belediyesinde farklı birimlerde görev yaptıktan sonra 2008 yılı Eylül ayında Adıyaman İl Özel İdaresine naklen ataması gerçekleştirildi. 2008 yılından bu yana Destek Hizmetleri Müdürlüğü bünyesinde görevine devam ederken, 2017 yılı Haziran ayında Destek Hizmetleri Müdürlüğüne vekalet atandı ve halen bu görevine devam etmektedir.
Görev Tanımı: -İl Özel İdaresinin makina parkında bulunan tüm iş makinalarını ve araçları kullanacak operatör ve şoförlerin görevlendirilmesini yapmak, ayrıca her türlü makine ve ekipmanın göreve hazır halde tutulması için gerekli organizasyonu yapmak.
-İl Özel İdaresinin makina parkında bulunan iş makinalarının ve araçların çalışma ve arızalarının takibi için aylık makine kontrol kartlarının düzenlenmesini sağlamak, kontrolünü yapmak ve yıl sonunda icmalini çıkarıp değerlendirmek.
-Personel servis araçlarının teminini ve kontrol hizmetlerini yürütmek.
-İl Özel İdaresinin makina parkında bulunan iş makinalarının ücret karşılığında kiraya verilmesi işlemlerini takip etmek, Mali Hizmetler Müdürlüğü ile koordineli çalışmak.
-İl Özel İdaresi bünyesinde bulunan tüm birimlerin kullanacakları araç, gereç, malzeme ve yedek parçaları teminden sonra bünyesinde bulunan ambarlara girişini yapmak, stoklamak, muhafaza etmek ve ihtiyaç halinde ilgili birimlere çıkışlarını yapmak.
-Hibe araç ve demirbaşların iş ve işlemlerinin yapılması.
-İdaremizin ihtiyaç duyacağı mal ve hizmetlerden bütçe ile ödeneği tahsis edilenlerin satın alımı, depolanması, ilgili birimlere teslimi ve kontrol iş ve işlemleri,
- Merkezi Yönetime ait idarelerden gerek Özel İdare bütçesinden tahsisi yapılan gerekse yılı içerisinde Merkezi Yönetimce ödeneği aktarılan mal ve hizmet alımları harcamalarına ilişkin ihaleleri ilgili İl Müdürlükleri ile koordineli yapmak, ihale işlem dosyalarını hazırlamak/hazırlatmak, muayene ve kabul komisyonlarını kurmak, tahakkuk işlemlerini yapmak/yaptırmak,
- Birimin yıllık performans planı ve yıllık faaliyet raporunu hazırlamak.
-Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer nitelikteki diğer işlerin yerine getirilmesi
|