T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
ADIYAMAN İL ÖZEL İDARESİ
MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMETLERİ STANDARTLAR TABLOSU
S.NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ |
|
1 |
4734 sayılı Kanunun 22/D kapsamındaki Mal ve Malzeme Alımları İçin |
1 |
Onay Belgesi |
Birime teslimden itibaren 1 gün içerisinde |
2 |
Piyasa Araştırma Tutanağı (Komisyon Kararı) |
|||
3 |
Gerektiğinde Sözleşme |
|||
4 |
Fatura |
|||
5 |
Muayene Kabul Komisyon Tutanağı |
|||
6 |
Mal ve Malzeme alımında Taşınır İşlem Fişi |
|||
7 |
Vergi ve SGK Borcu Yazısı |
|||
8 |
Muayene Kabul Komisyon Tutanağı |
|||
2 |
Hakediş Taahhüt Ödemeleri |
İLK HAKEDİŞ ÖDEMESİ İÇİN; |
Birime teslimden itibaren 2 gün içerisinde |
|
1 |
İş Sahibi Biriminin Ön Yazısı |
|||
2 |
Ödeme Emri Belgesi |
|||
3 |
Taahhüt Dosyası (Mah. İd. H.B. Yönetmelik Mad.5) |
|||
4 |
Fatura |
|||
5 |
Mal Alımlarında Taşınır İşlem Fişi Belgesi |
|||
6 |
Ödeme Türüne Göre Mal/Hizmet veya Yapım İşleri Hakediş Raporu (Mah. İd. H.B.Yönetmelik Mad. 6) |
|||
7 |
Vergi Borcu Yazısı 8.Sosyal Güvenlik Borcu Yazısı |
|||
ARA HAKEDİŞ ÖDEMESİ İÇİN; |
||||
1 |
İş Sahibi Biriminin Ön Yazısı |
|||
2 |
Ödeme Emri Belgesi |
|||
3 |
Fatura |
|||
4 |
Mal Alımlarında Taşınır İşlem Fişi Belgesi |
|||
5 |
Yapım ve Hizmet Alımları İşinde Hakediş Raporu (Mah. İd. H.B. Yönetmelik Mad. 6) |
|||
6 |
Vergi ve SGK Borcu Yazısı |
|||
KESİN VE SON HAKEDİŞ ÖDEMESİ İÇİN; |
||||
1 |
İş Sahibi Biriminin Ön Yazısı |
|||
2 |
Ödeme Emri Belgesi |
|||
3 |
Fatura |
|||
4 |
Mal Alımlarında Taşınır İşlem Fişi Belgesi |
|||
5 |
Yapım ve Hizmet Alımları İşinde Hakediş Raporu (Mahalli İdareler Harcama Belgeleri Yönetmelik Mad. 6) |
|||
S.NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ |
|
3 |
Geçici Teminat İadesi |
1 |
GEÇİCİ TEMİNAT İadesinde; (nakit olarak yatırılanlar); iade gerekçesini belirten kurumun üst yazısı, hak sahibinin talep dilekçesi, dekont |
Birime teslimden itibaren 1 gün içerisinde |
2 |
GEÇİCİ TEMİNAT iadesinde; (banka teminat mektubu olarak yatırılanlar); iade gerekçesini belirten kurumun üst yazısı, yetki belgesi imza sirküsü, vekâleten iade edilenlere vekâletin aslı veya noter tasdikli sureti |
|||
4 |
Kesin Teminat İadesi |
1 |
KESİN TEMİNAT İadesinde; (nakit olarak yatırılanlar) iade gerekçesini belirten kurumun üst yazısı, vergi borcu olmadığına dair yazı (talep tarihinden itibaren en fazla 15 gün önceki tarihi taşımalı), hazır mal ve mamul alımları dışında kalan alımlarda SGK ilişiksiz belgesi ve hak sahibinin talep dilekçesi |
Birime teslimden itibaren 1 gün içerisinde |
2 |
KESİN TEMİNAT iadesinde; (banka teminat mektubu olarak); iade gerekçesini belirten kurumun üst yazısı, Alındı belgesinin aslı, vergi borcu yoktur yazısı (talep tarihinden itibaren en fazla 15 gün önceki tarihi taşıması gerek), hazır mal ve mamul alımları dışında kalan alımlarda SGK ilişiksiz belgesi ve şirket ise; yetki belgesi imza sirküsü, vekâlet ödenenlere vekâletin aslı veya noter tasdikli sureti |
|||
5 |
Gayrimenkullerin Kiraya Verilmesi |
1 |
Talep dilekçesi |
40-60 gün |
2 |
İhaleye çıkarılması hususunda İl Encümenine teklif |
|||
3 |
İl Encümeninden gelecek karar |
|||
4 |
Muhammen bedelin tespit edilmesi |
|||
5 |
Şartname hazırlanması |
|||
6 |
İhale ilanlarının yapılması |
|||
7 |
Taliplilerden 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu kapsamında gerekli evrakların istenilmesi |
|||
8 |
İl Encümeninden ihalenin sonuçlandırılması |
|||
9 |
Kesin teminatın ve sözleşme damga vergilerinin tahsil edilmesi |
|||
10 |
İdare amiri onaylı sözleşmenin yapılması |
|||
11 |
Sözleşme gereği kira bedelinin tahsili |
|||
12 |
Geçici teminatın iadesi |
S.NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ |
|
6 |
Taşınmaz Mal Satışı |
1 |
Talep yazısı |
70-90 gün |
2 |
İl Genel Meclisine teklif |
|||
3 |
İhaleye çıkarılması hususunda İl Encümenine teklif |
|||
4 |
Muhammen bedel tespiti |
|||
5 |
Şartname ve sözleşmenin hazırlanması |
|||
6 |
İhale ilanlarının yapılması |
|||
7 |
Taliplilerden 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu kapsamında gerekli evrakların istenilmesi |
|||
8 |
İl Encümeninden ihalenin sonuçlandırılması |
|||
9 |
İhale sonucunun ilgiliye tebliği |
|||
10 |
İhale bedelinin tahsil edilmesi |
|||
11 |
Tapu satış işlemlerinin tamamlanması |
|||
12 |
Geçici teminatın iadesi |
|||
13 |
İdaremize ait tapuların taşınmaz kayıtlarından çıkarılması |
|||
7 |
Kiraya Verilen İlk ve Ortaokul Kantin Kiralarının Özel İdare Payı |
1 |
Okul kantin yeri ve açık alanları için talep |
10-15 gün |
2 |
İl Özel İdare tarafından okul kantin yerinin ve açık alanın Okul Aile Birliğine protokol ile 5 yıllık devrinin yapılması |
|||
3 |
Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Okul Aile Birliği Yönetmeliği çerçevesinde ihale şartnamesi ve komisyonu oluşturması |
|||
4 |
Oluşturulan komisyon tarafından şartname doğrultusunda ihalenin yapılması |
|||
5 |
Taraflar arasında sözleşme yapılması |
|||
6 |
Oluşturulan sözleşme gereğince kantin kiralarının özel idare paylarının ve genel giderlerinin tahsili |
|||
8 |
Mahkemelerce İstenen Tahrir Defterlerinden Vergi Kayıtlarının Tespiti Yapılarak Gönderilmesi |
1 |
İlgili mahkeme tarafından tahrir defterinin istenilmesi |
2-3 gün |
2 |
1936-1939 arasında tutulan kayıtların tahrir kayıtlarının tespit edilerek ilgili mahkemeye gönderilmesi |
|||
9 |
4982 Sayılı Bilgi Edinme Kanunu Kapsamındaki Başvurular |
1 |
Kurum içi temin edilecek bilgi ve belgeler |
7-15 iş günü |
2 |
Kurum dışı yazışma ve temin edilecek belgeler |
15-30 iş günü |
||
10 |
3071 Sayılı Dilekçe Hakkı Kanunu Kapsamındaki Başvurular |
1 |
Dilekçelere verilecek cevaplar |
15-30 iş günü |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri |
|
İkinci Müracaat Yeri |
||
Adı Soyadı |
Abdulkadir KARAKUŞ |
|
Adı Soyadı |
Sami IŞIK |
Unvan |
Mali Hizmetler Müdürü |
|
Unvan |
Genel Sekreter |
Adres |
Adıyaman İl Özel İdaresi |
|
Adres |
Adıyaman İl Özel İdaresi |
Tel |
(416) 225 04 87 Dâhili 212 |
|
Tel |
(416) 225 04 84 - 225 04 85 |
Faks |
(416) 225 13 14 |
|
Faks |
(416) 225 04 90 |
E-Posta |
abdulkadir.karakus@icisleri.gov.tr |
|
E-Posta |
sami.isik@icisleri.gov.tr |